Αιτήσεις Διαχείρισης Παραπόνων

Σκοπός μας είναι να επιλύουμε τυχόν παράπονα με ταχύτητα και αμεσότητα. Εάν έχετε κάποιο παράπονο, επικοινωνήστε μαζί μας παρέχοντας πλήρη στοιχεία σχετικά με το ζήτημα που θα θέλατε να διαχειριστούμε.

Εάν δεν μπορέσουμε να επιλύσουμε τυχόν θεμιτό παράπονο σας και θεωρείτε ότι αντιβαίνουμε στον Κώδικα Δικηγόρων  μπορείτε να προχωρήσετε σε καταγγελία στο Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών: www.dsa.gr.

Για τυχόν καταγγελίες τρίτων (που δεν είναι πελάτες μας), όπως π.χ. δικηγόρων, θα ακολουθείτε από εμάς η ίδια ως άνω διαδικασία.

Προσοχή: σε κάθε περίπτωση, ύψιστη σημασία για εμάς έχει το  καθήκον εχεμύθειας και εμπιστευτικότητας προς τους πελάτες μας.

Κατά την επεξεργασία και διαχείριση ενδεχόμενου παραπόνου η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του πελάτη θα γίνεται σύμφωνα με την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και Απορρήτου που είναι αναρτημένη στον ιστότοπο μας.

Show Buttons
Hide Buttons